Середа, 24.04.2024, 01:43 
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас, Гість
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Червень » 20 » Розвиток органічного ринку в Україні
23:22
Розвиток органічного ринку в Україні
Розвиток органічного ринку в Україні, Фаза ІІ

IMG_0138_Small.jpg

Опис проекту:
Компонент 1.  Покращення якості та збільшення обсягів збуту органічних сільськогосподарських орних культур
Підтримка ґрунтується на результатах фази І (підвищення обізнаності щодо органічного землеробства, перші кроки у поліпшенні якості) та зосереджена на найбільш багатообіцяючих виробничо-збутових ланцюгах. Неухильна орієнтація на попит та концентрація на 2-3 видах сільськогосподарських орних культур дозволить провести комплексне та поглиблене навчання (підвищення компетентності), що буде охоплювати усі критичні питання виробничо-збутового ланцюга. Цей підхід дозволяє отримати тісне партнерство між зацікавленими європейськими трейдерами та українськими партнерами, підтримуючи і заохочуючи  надійні торгівельні взаємовідносини між всіма їх учасниками. Розвиток виробничо-збутових ланцюгів передбачає залучення 2-3 лідерів сектору сільськогосподарських орних культур, які будуть відігравати роль першопрохідців ринку. Відбір сільськогосподарських орних культур відбуватиметься після початкової оцінки ринку, яка проводитиметься у тісній співпраці з потенційними міжнародними трейдерами, зацікавленими у сільськогосподарських орних культурах з України.

Компонент 2. Покращення якості та збільшення обсягів збуту органічних молочних продуктів
Підтримка базується на досвіді фази І, а саме, органічної маркетингової ініціативи молочної продукції, яка виявила проблему якості цієї продукції. Виробництво органічного молока повинно поступово підвищитися до рівня відповідності норм ЄС щодо якості. Розвиток виробничо-збутового ланцюга передбачає залучення 2-3 лідерів, які мають ресурси для інвестування у поліпшення якості та збільшення кількості для молочного виробництва з низьким рівнем витрат.

Компонент 3. Розробка Карпатського бренду для регіональних с/г продуктів, послуг і нехарчових продуктів
Місцеві учасники з Українських Карпат мають серйозний інтерес у розробці Карпатського бренду для кращого просування та реалізації своєї продукції. Передбачається, що торговий бренд сприятиме просуванню традиційних продуктів як для збуту на внутрішньому ринку, так і на міжнародному, і, таким чином, створить додаткові доходи в регіоні. Торговий бренд стане першим кроком у напрямку концепції географічного зазначення походження товару, як це визначено у європейському законодавстві. Підтримка сприятиме створенню бренду для регіональної сільськогосподарської продукції, послуг та нехарчових продуктів з Карпат. Оцінка зацікавлених учасників Карпатського бренду проводилася у листопаді 2011 р., підтвердивши наявність високої зацікавленості, і, як результат, консенсусу щодо ключових ознак такого бренду.

Компонент 4. Поліпшення комерційних органічних послуг
Підтримка забезпечуватиме, по-перше, наявність послуг, необхідних для сталого розвитку ринку, і, по-друге, низку послуг, які дозволять надавачам послуг стати комерційно життєздатними до завершення фази ІІ. Спектр послуг охоплює управління якістю, ринкову інформацію та органічну інспекцію і сертифікацію. Місцеві надавачі послуг, які зміцніли протягом фази І, отримуватимуть подальшу підтримку, тренінги, семінари, які є відкритими для всіх зацікавлених надавачів послуг, що забезпечить рівні умови і конкурентне середовище.

Компонент 5. Створення сприятливого середовища для торгівлі органічною продукцією
Підтримка створення законодавчої бази, сприятливої для ведення органічного сільського господарства через співпрацю з регіонами, де активно розвивається органічне сільське господарство. Очікується, що такий підхід сприятиме політичному діалогу на національному рівні. Також цей компонент включатиме підвищення обізнаності із переваг органічного сільського господарства, буде сприяти обміну інформацією та знаннями серед основних гравців органічного сектору для підвищення довіри серед них та об’єднання сектору, а також для стимулювання попиту на органічну продукцію.

Мета проекту:
Друга фаза проекту «Розвиток органічного ринку в Україні» має за мету посилення конкурентоспроможності українського органічного сектору

Загальна інформація:

Виконавці проекту: Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія)
Партнери: Міністерство аграрної політики та продовольства України
Географія проекту: Україна
Тривалість проекту: 2012-2016
Бюджет проекту: 5 мільйонів швейцарських франків
Переглядів: 545 | Додав: VasPrus | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: